četvrtak, 27. kolovoza 2015.

Jesi li i ti kukavica?

Smatram da je moje pravo da imam vlastito mišljenje.
Dapače, živim i djelujem po tom pravu.
Omiljeni način djelovanja mi je pisanje.
Smatram da pisanjem lakše izražavam svoje misli i mišljenje.
Koje se ne sviđa svima.
I tako i treba biti.
Jer pišem o onome što me interesira, ne pišem o svemu mogućemu jer nisam budala pa da sve znam i u sve se razumijem. Pišem onako kako mislim. Ne znam i ne želim svoje misli zapakirati u neki celofan, ne želim da se između redaka mora nagađati što sam htio reći. Svoje mišljenje iznosim jasno, da ne bi bilo nikakve sumnje!
A među onima koji ne misle kao ja ima i takvih koji me zbog mog mišljenja nastoje uvrijediti, poniziti.
Oni misle da su mi zadali udarac, a zapravo su mi dali novi vjetar u leđa!
Što mi više klipova podmeću pod noge, to se brže krećem.
I to uzbrdo!
Jednostavno smatram da je čovjek sam odgovoran za svoj život, sudbinu. Ne može uvijek ostvariti sve ciljeve u životu, ali ako nije ni pokušao, neće ostvariti baš nijedan.
I onda će kukati i samosažalijevati se.
A jedan takav primjer su svi oni koji ne izlaze na izbore.
O da, kritizirat će Vladu, i bivšu i sadašnju i buduću, nakon izbora mudro će zboriti kako su to oni znali.
Ali u biti su kukavice koje nemaju hrabrost poduzeti nešto u životu, promijeniti nešto u životu.
Sad nam se približavaju izbori, započela je predizborna kampanja, i već masa njih viče: o ne, opet kampanje, opet reklame, opet će samo o tome pričati.
I cijelo vrijeme pričaju kako ih politika ne zanima, ali cijeli dan trube o njoj.
Cijelo vrijeme pričaju kako se ništa ne može promijeniti, a ne može se jer oni nemaju hrabrosti za promjene.
Izgovori tipa “svi su isti”, “ništa su tu ne može” itd. samo su izgovori za kukavičluk!
Jer samo kukavica sjedi kod kuće i čeka da netko drugi napravi nešto za njega!
Samo kukavica nalazi izgovore da ne napravi promjene u svom životu!
Samo kukavica nema hrabrosti napraviti prvi korak!
Jer nisu svi političari isti, kao što ni svi ljudi nisu isti.
Ali treba imati hrabrosti i upustiti se u izbor, a ne biti hrabar i kritizirati tuđi izbor!
Treba biti hrabar i izreći svoje mišljenje, a ne samo pljuvati po tuđem!
Ponekad treba biti hrabar i promijeniti smjer da bi stigao do cilja !
A ako sam nekoga ovim tekstom uvrijedio, neka mu bude utjeha da sam samo iznio svoje mišljenje!
Cilj u životu

Nema komentara:

Objavi komentar