ponedjeljak, 16. lipnja 2014.

Udri jače, manijače!

    Ne bih baš za sebe rekao da sam mrgud, ali kad me nešto smeta, imam običaj to i reći, a ne samo prešutjeti!
    Recimo, smeta mi kad dođe desetak "pametnih" glava iz kancelarije, prekriže ruke ili se podboče, i onda promatraju onog jednog jadnog radnika koji mora proizvoditi za njih 10, i dubokoumno razmišljaju jel bi tom jadničku bila veća produktivnost ako vadi stvari lijevom ili desnom rukom, ako se nagne pod kutem od 75°, ili se treba nagnuti baš pod  kutem od 45°, i ako slučajno ima prazan hod od 1 minute, kako to još iskoristiti. Jer on si pod radnim vremenom ne može skuhati kavu, tih 10 "pametnih" glava rade to umjesto njega, on ne može nazvati kući ni sa svog mobitela, a kamoli službenog da provjeri jel dijete koje je prisiljen samo ostaviti kod kuće u redu, oni će zvati umjesti njega i susjede i ljubavnike i frizerke, nema onda nikakve potrebe da onda još i on telefonira. A najmanje nema razloga da progovori koju riječ sa svojim kolegom radnikom, razgovaraju oni dovoljno po kancelarijama i to o svim temama, svjetskim i bjelosvjetskim!
   Ne smeta meni njihov takav način rada, ali nek me puste da u miru odradim svoj posao. Jer nismo mi radnici manje školovani od njih, dapače, neki od nas imaju i više obrazovanje od tih nazovipametnjakovića, samo što na žalost nemamo strine i stričeve na pravim mjestima, ili nismo raširili noge ili se nismo naguzili!
  I zato, drage kumice sa placa, nemojte njima davati popust, oni ne trebaju, dajte ga radnicima!
Komunalni redari, nemojte konstantno žmiriti na oba oka kad oni ne plate parkiranje, smilujte se radniku, jer mu je sat parkiranja pola kilograma kruha za obitelj!
Ugostitelji, nemojte njima davati popust, ionako troše državne pare, dajte popust radniku kad jednom na mjesec izađe na kavu s prijateljima jer nije mogao izbjeći taj susret da izbjegne taj nepredviđeni trošak!
Majstori, njima stavljajte dobre stare rezervne dijelove po cijeni originala, a radniku zaračunajte minimalno!
I svi koji ste u bilo kakvoj mogućnosti, pomognite radniku u proizvodnji, on izdržava cijelu državu!


   Rekao je Josipović da je to što je uradio Sanader veleizdaja. Ja sam još 26. studenog prošle godine u članku Veleizdaja, bonusi i budućnost spominjao veleizdaju, ali se nisam zaustavio samo na Sanaderu, rekao sam da su i mnogi saborski zastupnici veleizdajnici, jer glasaju protiv dobrog prijedloga u korist Hrvatske samo zato jer je došao iz suprotnog političkog tabora!
I sad kažu da se u Hrvatskoj prodaje najviše lijekova protiv depresije i za srčane bolesnike, što je na žalost točno. Jer bi se trebalo najviše prodavati lijekovi protiv amnezije, jer očito smo već zaboravili što su nam i Sanader i HDZ napravili, pa su HDZovci opet skočili u anketama. Mi Hrvati stvarno volimo sado-mazo!
Josipoviću će protukandidatkinja biti Kolinda Grabar-Kitarović. Pametna žena, valjda dovoljno pametna da neće dozvoliti Karamarku da govori umjesto nje! Jer nikako joj ne ide u prilog što je u HDZ-u, stranci protiv koje se vodi kazneni postupak. Nije mi jasno kako osobe protiv kojih se vodi kazneni postupak osuđujemo barem moralno što se kandidiraju za nešto, a ne osuđujemo HDZ. Valjda je razlika između čovjeka i HDZ-ovca, tko će ga znati?

No opet ja trubim o socijalnim, gospodarskim i političkim temama, a koga to zanima? Vijest dana su nogometaške guzice! E Hrvatska, jadna li si!




Nema komentara:

Objavi komentar