četvrtak, 28. studenoga 2013.

Na mlađima svijet ostaje, ma iz koje obitelji bili



Približava se i taj referendum, na koji će se potrošiti 50 milijuna kuna. Zapravo, 50 milijuna kuna će se potrošiti baš na referendum, a tu su još i troškovi obiju strana za kampanju, koje su dobili od raznih sponzora. Strana PROTIV je objavila tko je sve donirao novac za kampanju, strana ZA nije i neće.
Zašto?
Vjerojatno po mom mišljenu zato jer su za stranu PROTIV novac dali uglavnom pojedinci koji se ne srame reći svoj stav, dok stranu ZA najvjerojatnije financira Crkva, ali želi ostati inkognito jer daje novac svojih vjernika koji jedva spajaju kraj s krajem, a svećenici, unatoč nastojanjima pape Franje, još uvijek su navikli živjeti raskošan život i uživati sav komfor.
Svećenici su mi inače, uz političare, najljigaviji licemjeri. Kako se to usuđujem reći? Lako, jer nam životna iskustva govore tako! Oni zagovaraju brak, a sami imaju vanbračne afere, zagovaraju da nema seksa prije braka, a sami imaju seksualne odnose, a nisu oženjeni! Govore protiv homoseksualaca, a upravo među njima je velik broj homoseksualaca. Zagovaraju djecu sa sretnom obitelji, a koliko svećenika tu djecu seksualno zlostavlja? Zagovaraju odricanje, žrtvovanje, skroman život, a odreda voze dobre automobile ne starije od par godina, odreda imaju više nego komforne župne  urede i kuće za stanovanje, i odreda su svi obdareni težinom od fine papice i dobre kapljice! Čast izuzecima koji zaista vjeruju i žive kršćanstvo!
I sad se daje silan novac da u Ustavu piše da je brak zajednica muškarca i žene. Nije bitno da li je taj brak sretan, ima li u njemu ljubavi, sloge, sreće i za odrasle i za djecu. Uopće nije bitno da li je jedna strana u tom braku alkoholičar, da li je zlostavljač, i da li druga strana živi u paklu, glavno je da za 50 milijuna piše zajednica muškarca i žene. Kako jadno i licemjerno! Bolje da bude referendum o strožim kaznama za zlostavljače u braku, da se tim zlostavljačima oduzmu roditeljska prava, a zlostavljanoj djeci omogući daljni koliko toliko normalan život izvan tog "svetog" braka u kojem ih se tuče i zlostavlja!
I molim lijepo, kako to samo brak utječe pozitivno na djecu? Moju majku je moj otac ostavio kad je išla u bolnicu da me rodi! I neka je, ionako nije bio odogovorna i uzorna osoba! Moj očuh me u braku s mojom majkom prebio kablom od usisavača, tjerao da jedem kompot sa poda kad mi se prevrnula posuda s kompotom jer sam instiktivno dignuo ruke kad me htio po tko zna koji put udariti. Ali glavno da je brak zajednica muškarca i žene, nije bitno kako je u tom braku! Tko šljivi djecu, organizatori referenduma tvrde da djeca mogu sretno odrastati samo u braku muškarca i žene! Neš' ti sreće kad ti dršćeš u kutu! Ljepše mi je bilo kad sam bio sam sa mamom, a kad je ušla u brak s muškarcem za me je počeo pakao!
A poznam djecu koja su živjela s jednim roditeljom, i bila sretna, jer su imali ljubav u obitelji!
Dragi organizatori referenduma, obitelj nije muškarac+žena+dijete, obitelj je SRETNI članovi te zajednice!
I iako ova Hrvatska ide k vragu, izlaza nema jer još nismo ni došli do tunela ni ušli u njega da bismo mogli vidjeti svijetlo na kraju tunela! Ali tješi činjenica da ima mladih koji ipak već sada vide svjetlo na kraju tunela i puni su optimizma. A taj optimizam mi je danas pokazao moj nećak rečenicom: "Ništa ti ne brini, u naredna dva mjeseca ćemo ti naći posao sigurno!" On ima 20 godina, ja 49, najgore godine za pronaći posao, pogotovo u današnjim uvjetima, no on mi  je danas zajedno sa mojim kćerkama prenio optimizam i vjeru u budućnost!

Nema komentara:

Objavi komentar