ponedjeljak, 13. siječnja 2014.

Toplo se nadam...

...da će u ovoj godini biti još dobrih vijesti kao što je slijedeća (nije da sam neskroman, samo širim pozitivne misli i optimističan stav!):
DOBIO SAM POSAO!!!!!!!!!!!!!
Da, da, 2014.godina mi je počela fenomenalno, čak spektakularno! Ja, 49-godišnjak sam dobio posao!
I to u jakoj i postojanoj firmi, gdje je plaća uvijek na vrijeme, koja me za posao obukla od glave do pete,  a njeno ime je +Boxmark - Best In Leather Interior , jedan je od vodećih proizvođača visokovrijednih kožnih navlaka za automobilska sjedala. Ma štogod čuli o toj firmi, ja sam nov, početnik, ali radno okruženje je dobro, ekipa u kojoj ja radim (polagači tekstila) mi svesrdno pomaže. Da treba poštovati neka pravila, treba, ali to su pravila tvrtke koja treba poštivati, a nisu na moju štetu! 
To je i apsolutna promjena u mom životu, jer dosadašnji poslovi konobara su imali i svojih nedostataka, kao npr. često nisi znao kad ćeš završiti s poslom, koliko ćeš ostati dugo u noć, a ovdje znam da radim osam sati i to je to, što je za mene velika promjena. I posao mi nije monoton, nisam niti na normi, zaista mi se sviđa, ne samo zato jer sam ga dobio, nego jer je i moje radno mjesto interesantno i nije monotono!
I zato se toplo nadam da će mi produžiti ugovor kad istekne tekući:)


I Karamarko se stalno nešto toplo nada, pa je evo savladao da baci i pokoji osmijeh dok daje izjave, a možda su ti osmijesi i njegov smijeh samome sebi kakve gluposti priča, jer treba zaista biti debelokožac pa kritizirati danas nešto što je direktna posljedica HDZ-ove vladavine, treba zaista biti licemjeran pa govoriti kako oni u HDZ-u znaju što treba, jer to što treba znaju svi u ovoj državi, no treba znati KAKO to treba, a o tome niti HDZ, a niti ovi koji su sad na vlasti nemaju pojma. Gledam kako ovi mladi ljudi u Metkoviću rasturaju, i mislim si da je i na  nivou Hrvatske došlo vrijeme za promjene, ali za promjene među generacijama, jer ovi stari političari, iz bilo koje stranke bili, su jednostavno već pregaženi vremenom. Treba nove, svježe krvi, novih ideja, novih zamisli, a ne ponavljanje starih postupaka i nesupješnih načina rada te zastarjelog razmišljanja koji se već decenijama vrti u krug i nikako da se izađe iz te kolotečine, a svim tim zaostalim političarima iz davne prošlosti nema šanse da se upali kakva žarulja u glavi!

Treba znati i definirati što je to uspješno poslovanje! Recimo Imunološki zavod, i sindikati i direktor i radnici viču kako je uspješno poslovao i ostvarivao dobit, pa kog vraga nisu tu dobit uložili u ostvarivanje uvjeta za dobivanje licence? To bi za mene bilo uspješno poslovanje! A ovako je, pa kao da žena i ja velimo da uspješno poslujemo, ali ne plaćamo račune nego čekamo da ih plati neko drugi, recimo Socijalna služba.
A onda više ne možemo na posao jer nismo kupili nove cipele, a stare su se razderale, nismo kupili nove kapute, a stari su se raspali. Pa normalno da ću uložiti da i dalje mogu ići na posao i raditi, kupit ću cipele, hlače, kaput, hranu da imam snage za raditi!

Kad sam već spomenuo Socijalnu službu, zaista je bilo krajnje vrijeme da se socijalna pomoć ukine onima koja za nju kupuju bunde, plaćaju rate kredita za auto ili za skijanje! Socijalna pomoć mora biti samo za one koji nemaju baš nikakvu drugu mogućnost da se prehrane i plate račune! A možda i Romi konačno prestanu razmišljati samo o tome kako će izmusti pare iz države, nego početi i razmišljati što bi mogli napraviti! Prolazite li kroz romska naselja, vidjet ćete ih kako cijele dane stoje vani na cesti i besposličare, umjesto da si malo urede naselje, poboljšaju sami uvjete života, a ne dangube i čekaju kad će im država to napraviti. Do sad su gledali kako će must Hrvatsku, sad su već napredovali, sad se okreću mužnji Europske unije, pa tako "bijela" djeca u školi za užinu dobivaju komad kruha namazan paštetom, a romskoj djeci se dovozi hrana iz restorana, jer to plaća EU! Francuzi su svoje Rome istjerali iz države, mi našima moramo zanositi jaja na zavoju! Zašto ja nemam jednaka prava kao i Romi?

No vratimo se mi početnoj temi ovog članka: što je danas lijep i sunčan dan! A ja sam dobio posao:)

Nema komentara:

Objavi komentar