četvrtak, 2. siječnja 2014.

Uzmite ključ u ruke i otključajte svoju budućnost!

Ključ za budućnost

Došla je i ta toliko očekivana 2014. godina! Mislim, zapravo siguran sam da su je mnogi jedva čekali i da ulažu u nju puno nade i očekivanja.  I nemam što kriti, i ja sam ušao u nju s puno očekivanja, ali i optimizma.
Nezaposlen sam još uvijek, šanse za neki posao su...pa recimo da bih prije mogao dobiti Euro jackpot!
Po cijele dane provodim za računalom, u očajničkoj potrazi za nekim poslom, da ne sjedim potpuno skrštenih ruku!
I tako surfajući, naišao sam na reklamu za SFI (Strong Future International), i odlučio se učlaniti. E sad su mnogi od vas zakolutali očima, jer su sigurno po internetu, naročito po Facebooku naišli na mnoštvo reklama za SFI. Pa dozvolite ipak da objasnim zašto sam se uključio i da velim kako mi ide, jer sam član SFI mjesec dana i shvatio sam što treba raditi.
Znate li koliko sam zaradio za prvih mjesec dana? $1.93, da dobro je napisano, nije štamparska greška, 1 dolar i 93 centa. I znate što je zanimljivo? Nisam odustao! Jer to nije posao gdje dođeš, odradiš svojih 8 sati i odeš kući, i to dobiješ plaćeno. To je posao gdje zarađuješ šireći broj svojih suradnika i otvaranjem svoje online prodavaonice.
Svojim aktivnostima u SFI dobivaš versa point (VP), i ti VP se kad završi mjesec preračunavaju u novac. Zapravo su oni kao dionice, što više imaš dionica, veća ti je zarada. A kako se ti VP preračunavaju u novac? Svakog mjeseca SFI raspodjeljuje ostvarenu zaradu na ukupan broj VP, i tako opet ponavljam, što imaš više VP, veća ti je zarada.
Ja sam u svom prvom mjesecu (zapravo i nije bio cijeli mjesec, bilo je 20 dana jer sam se učlanio 11. u mjesecu) pogriješio što sam se isforsirao da dobijem status Bronze Team Leadera, a potom i Silver Team Leadera.
Onda još nisam znao i shvaćao (meni moj sponzor nije to objasnio), da je za uspjeh važno ostvariti poziciju EA (Executive Affiliate), a sve iznad toga, sva liderstva su važna tek kad imaš već neki broj svojih aktivnih suradnika (PSA), što zapravo i zvuči logično, što će ti liderstvo ako nemaš ekipu kojoj ćeš biti lider?
Zašto me to zeznulo? Pa zato jer učlanjenjem dobivate jednokratne zadatke koji naizgled nose puno VP, no kad to jednom ispucate, onda je već teže skupiti 1500 VP, koliko je potrebno da postanete EA. No teže je skupiti samo ako ste na početku ispucali sve ove jednokratne zadatke! Ukoliko dobro rasporedite te zadatke, nemate problem za naredna 2 mjeseca da sakupite 1500 VP mjesečno i ostvarite pravo na dijeljenje dobiti!
I tako sam ja počeo okupljati svoj tim, svima zainteresiranima objašnjavam detaljno kako da rasporede ostvarivanje tih 1500 VP mjesečno, o lider pozicijama nek ne razmišljaju dok ne dobiju sami nekoliko vlastitih aktivnih suradnika (PSA). I tako zadovoljni oni, jer znaju kako, a zadovoljan i ja, jer nam svima raste broj VP, a time će biti i veća zarada.
Još jedan oblik zarađivanja u SFI je i otvaranje vlastite online prodavaonice na TripleClicksu. Ukoliko se učlanite u SFI, automatski postajete i član TripleClicksa, ali se možete učlaniti i samo u TripleClicks bez učlanjenja u SFI, ako želite samo nešto kupiti ili pak otvoriti svoju vlastitu online prodavaonicu.
Ja sam u svojoj online trgovini ponudio neke stvari za reklamiranje, i moram se pohvaliti da sam i napravio nekoliko prodaja.
A što sve ljudi prodaju u tim trgovinama? Pa doista svašta, od igle do lokomotive! Jer se može prodavati sve ono što imate u svom dućanu ako ga posjedujete, može se napraviti garažna prodaja, obrtnici prodaju svoje proizvode, žene svoje ručne radove, pa čak i Avon i Oriflame zastupnici imaju svoje online trgovine.

Vlastita online prodavaonica


I tako, ja sam ušao u 2014. poduzevši nešto, da mi to bude godina nade! Neću se obogatiti preko noći, ali mi se posao razvija. Na računalu sam tako i tako cijele dane, pa zašto ne bih onda unovčio to vrijeme? Samo što više ne igram igrice, nego se reklamiram! Iako i ovaj post možete smatrati reklamnim, njegova svrha u prvom redu je da Vas pouči da sami morate poduzeti nešto ako želite promjene, ne sjediti i čekati nekoga, jer takvo čekanje može biti, zapravo u pravilu i je dugotrajno i uzaludno!

Ako ste možda odlučili da se učlanite u SFI, možete to OVDJE, a na ovom linku ćete pronaći UPUTE ZA RAD. Ukoliko želite otvoriti svoju vlastitu online trgovinu, ovdje podnesite ZAHTJEV ZA OTVARANJE ECA.
Jer zaista ništa ne možete izgubiti, sve je besplatno, možete samo unovčiti vrijeme provedeno na internetu:)

Nema komentara:

Objavi komentar