utorak, 24. prosinca 2013.

Tvoja lijeva noga je Božić, a desna Nova godina, e zato svratit ću između praznika!


Hrvati su rekorderi po slanju SMS poruka za Božić i Novu godinu, pa iako je broj čestitki slanih preko pošte pao, tu su i virtualne čestitke, pa pogledajmo (i pročitajmo) neke:

Dok zadnji badnjak gori,slušaj srce što ti zbori: Blagostanje, mir i dobrota nek te prate cijelog života.

Samo otvoren um prima mudrost,samo otvorene ruke primaju darove,samo otvoreno srce prima ljubav i samo najdraže osobe primaju ovo poruku! Sretan Božić!

Nek ti miris božićnog drvca unese radost u ove dane,
ja ti želim od sveg srca čestit Božić i božićne blagdane!!!

Gle,poletješe anđeli
poput ptica,
dotakoše osmijeh
tvoga lica.
Neka i tebi
prenesu poruku
na krilima bijelim:
da ti puno sreće i
miran Božić želim!

Koliko iglica ima bor,
koliko prozora ima dvor,
koliko zvijezda nebom šeće,
toliko ljubavi i sreće
nek vam donese Badnje veče!


Obavještavam sve voljene prijatelje koji su mi poslali čestitku za 2013, da mi se želje nisu ispunile i molim vas da mi za 2014 pošaljete keš!

Pazi, 2014. je na vratima. Stoga ne zaboravi – život je kratak, krši pravila, brzo opraštaj, voli iskreno, smij se nekontrolirano i nikad ne požali za nečim što te nasmijalo. Sretna Nova

Poslala sam svoje dobre želje vjetru. Kada osjetiš vjetar u kosi ili na obrazima, znaj da sam to ja i želim ti sve najbolje u novoj godini!


Robert Pattinson, Kristen Stewart, Taylor Lautner, Lady Gaga, Rihanna, Zac Efron i ja... sve ove zvijezde žele ti najbolju novu godinu ikad!

Primi moj dar ljubavi omotan u iskrenost, ukrašen osmijehom i zapečaćen blagoslovima.

Moj savjet za 2014.? Možda ćeš imati loš dan ili loš mjesec. Ali u godini je 365 dana, 365 prilika da imaš najbolji dan ikad. Stoga iskoristi tu priliku. I znaj da ti osmijeh odlično pristaje. Sretna nova.


Umjesto da slavim, pijem i plešem, ja kucam novogodišnji sms tebi i počinjem da se živciram. Sretna Nova Godina!

NOVA GODINA JE OTKAZANA TVOJOM KRIVICOM!!! Rekla si Djeda Mrazu da si ove godine imala savršen seksualni život i on je umro od smijeha.


Puno, puno zdravlja, ljubavi,
zajebancije, uzajamne tolerancije
dobre financije, sex bez reklamacije
i što manje sekiracije!!!

Ako budeš vidjela čovjeka u crvenom kako te trpa u vreću – nemoj se uplašiti. To samo Djed Mraz ispunjava moju Novogodišnju želju!

Ja ti želim samo zdravlje i sreću, jer sve ostalo možeš kupiti kod Kineza!!

Budi uvijek u ratu sa svojim porocima, a u miru sa svojim susjedima i bit ćeš bolji čovek u Novoj.





Nema komentara:

Objavi komentar