četvrtak, 12. prosinca 2013.

Kad je jezik brži od pameti

Svi smo mi ponekad izrekli neku rečenicu koja nije imala niti glavu niti rep, ili smo napravili neki Lapsus linguae.

Od svojih bisera izdvajam dva:
 - kad sam u svađi jednom kolegi htio reći da je običan jebivjetar, rekao sam mu: "Ti si jedan obični vjetrojebač!"
- na večeru u restoranu gdje sam radio došla je grupa lovaca sa ženama, cijeli meni je bio naravno od divljači. Lijepo ih ja dočekam na ulazu, odložim kapute, smjestim za stol, odradim aperitive, i krenem prezentirati meni koji smo im pripremili: "I pripremili smo divljačku večeru kao što ste tražili!"
Toliko sam ih nasmijao da više jednostavno nije bilo šanse da večera krene krivim tijekom:)

E da se sad ne bi smijali samo meni, prisjetimo se i takvih gafova naših političara (i bivših i sadašnjih), ali ne samo gafova, već i izjava koje vrijeđaju običnog čovjeka!







"I was the day after yesterday in Hungary", Jadranka Kosor u srpnju 2010. godine mađarskom turistu na naplatnim kućicama Lučko, na kojim je dijelila promotivne hrvatske brošure i suvenire.

"Što to znači najlošiji?", Ivan Šuker odgovara na pitanje jesmo li najgori u regiji po gospodarskom oporavku kao što je ustvrdio MMF, svrstavši Hrvatsku uz bok Kirgistanu.

"Možete misliti kako je meni voziti Ferrari po tim rupama, puno gore nego vama",
Željko Kerum o krpanju rupa na cesti u Splitu.

"On laže da ja lažem da je Sanader lagao", Andrija Hebrang u Saboru na prozivku Nenada Stazića da je priznao da je izmislio ispriku za Sanaderov odlazak.

"Planirali smo odmah imati bazen, a zna se da su bazeni oko 10 puta 15 metara, no rečeno nam je da zbog nedostatka prostora može biti najviše pet puta tri, pa sam se našalio da to onda neće biti bazen nego veća kada", potpredsjednik Vlade Darko Milinović o karakteristikama novih 'obiteljskih dvora' u Gospiću, koji se prostiru na oko 700 metara četvornih.

"Na putu smo da stignemo na put izlaska iz recesije", predsjednica Vlade Jadranka Kosor na savjetovanju ekonomista u Opatiji.

"Agrokor poštuje svjetske standarde plaćanja dobavljača. S plaćanjem ne kasnimo ni dana", Ivica Todorić, čelnik Agrokora, komentirajući izjave oporbe da je njegova tvrtka glavni generator nelikvidnosti u zemlji.

"Kako se rađao ovaj jedinstveni logičko-pravno-dnevnopolitički klon non sequitura, error fundamentalis i petitio principii?", Zoran Milanović u tekstu koji je napisao za Jutarnji list o odluci Ustavnog suda da referendum nije potreban.

"Zmija gleda žabu, žaba plače, jadna žaba", haiku poezija predsjednika Sabora Luke Bebića.

"Ovoga ljeta dolazi nam 100 tisuća turista iz Srbije i incidenti nam ne trebaju. Problem je što dolaze mladi iz Srbije koji ne shvaćaju novi realitet, pa se ponašaju kao da su nasred Terazija, a to Janjevce iritira i provocira", Ivan Zvonimir Čičak, predsjednik udruge za ljudska prava HHO o premlaćivanju srpskih turista tijekom turističke sezone.

"Ako sam toliki kriminalac, zašto su me slijedili toliko godina", Ivo Sanader na konferenciji za novinare 2010. godine.

"Griješio bih dušu kada bih osumnjičio Sanadera da je bio generator korupcije", Vladimir Šeks, veljača 2010.

"Policija neće tolerirati građanski neposluh", Tomislav Karamarko prije nego što je kao ministar poslao specijalce u Varšavsku u srpnju 2010.

"Ne da postavljam kadrove u pravosuđu, nego sam alfa i omega",Vladimir Šeks kao potpredsjednik Sabora u listopadu 2010.

"Definitivno izlazimo iz krize, poduzeli smo sve mjere", Ivan Šuker kao ministar financija u rujnu 2010.

"Hrvatski narod je neobrazovan, nema radne navike i živi na tuđi račun", Nadan Vidošević kao predsjednik HGK u travnju 2010.

"Nikad nisam izdao ni jednu mjenicu bez pokrića, jer mjenice izdaju komercijala, financije i računovodstvo.", Zdravko Pevec o izdavanju mjenica bez pokrića u veljači 2010.

"Jučer sam bila umorna i ljuta od svega. I onda tako mijeseći pizzu sve izađe. I to vam preporučam. Umjesto da davim suradnike, to prenesem na tijesto", Jadranka Kosor, predsjednica Vlade (travanj 2010.)

"Osjećam se kao Josip prodan u Egipat u roblje od strane svoje braće", Damir Polančec pred saborskim povjerenstvom za Inu (rujan 2010.)

"To je bila greška u PowerPointu", Premijerka Kosor o podmirenju dugova u programu gospodarskog oporavka

"Pokažite mi komuniste u našim redovima", drug i sekretar Darko Milinović o komunistima u HDZ-u (rujan 2010.)

"Žele zahvaliti što imaju radna mjesta", Tomo Horvatinčić vlasnik Hoto grupe o 50 metarskom transparentu za Dan domovinske zahvalnosti (kolovoz 2010.)

"Odricanje u vremenima kada je to nužno znači ljubav prema domovini", Darko MIlinović potpredsjednik Vlade (srpanj 2010.)

"Uostalom, Šuker me odbio, nije mi dao da mu sjednem u krilo, a pitanje je bi li isto postupio da mu je to pokušala napraviti neka mlađa novinarka", Hloverka Novak Srzić nakon što je u emisiji Otvoreno htjela sjesti ministru Šukeru u krilo

"Mislim da sindikat štrajkom želi dati potporu Vladi u borbi protiv kriminala i korupcije", Jadranka Kosor  (travanj 2010)

"Ušla sam, ne baš pri punoj svijesti", Hloverka Novak Srzić o učlanjenu u HDZ (siječanj 2010.)

"Sve je okej. Najbitnije je da ti proguraš taj j.... zakon i da možemo početi pregovore" – rekao je Linić Mrsiću, misleći da ih nitko ne snima.

"Samo dvije stvari traju vječno. Jedna je rak, a druga je kolektivni ugovor kojem je istekao rok" – rekao je Mrsić predstavnicima sindikata koji su njegovu izjavu ocijenili "strašnom".






Milanovićevih 5 (ili 10) minuta:


"Očigledno smo svi prepušteni slučaju, a država koja je prepuštena slučaju je slučajna država."

"Mi nismo guske u magli nego prije Airbus u magli."

"Ja nisam ovdje da ikoga tješim, nisam duhovni otac, ja sam premijer."

"Dajte me pustite da govorim jer pogledajte - ja se blamiram pred hrvatskom javnošću. Zar vam nije u interesu da hrvatska javnost vidi kako nesposobnog i neartikuliranog premijera ima? Pa to je vama u korist. Trebalo bi vam biti u korist da govorim 5 minuta, 10 minuta da me svi prezru i zamrze."

"Mi ne znamo tko štiti zločince, a za to nas se optužuje četiri dana prije ulaska u EU! Zločince su ovih 20 godina štitili Crkva i HDZ. Šuteći i čekajući da se ništa ne dogodi."

"Nisam vjernik. Ne znam kako to bolje definirati. Tragam za smislom i spoznajom kao svaki čovjek."

"Tako mi Boga, neću se osvrtati na ono što je bilo ranije."

"Stručnjaci za finski rat iz Špičkovine ili Vukovine objašnjavaju koliko je bilo mrtvih kao da su ih oni osobno prebrojavali."

"Ima jedan psalam u Starom zavjetu koji kaže: ako te zaboravim, Jeruzaleme, neka mi se osuši desna ruka. Ja to sad govorim i za Slavoniju: ako te zaboravim, Slavonijo, neka mi se osuši desna ruka."

"Propao sam u diplomaciji, vidjet ćemo što će biti u politici."

"Samo kaj mi nije palo 20 kila smeća na nogu kad sam čuo izjavu ministrice." (Mirele Holy)

 






Bez Bandića ovo ne može proći:

Toleranciju sam dobio s majčinim mlijekom i Bog mi je dao da se ne bavim drugima.

Ja želim svima uspjeha, a sebi malo više. 

Dok ja uzorem pola njive moji protivnici još taru krmelje.

Pogledajte da izgleda ko Wembley. To je zahvaljujući i mom trudu. Dao sam nalog da se liže trava. Da bude ko…, ne ko Wembley, Wembley na treću! (o Dinamovom stadionu)

Kolko sam ja puta pao na glavu? Da nisam pao ne bi bio tako snalažljiv! Dok nisam razbio glavu, nisam znao da glava boli kad se razbije! Pa sam lovio mačku, pa skočio sa 6 metara! Al' je nisam ulovio. 

Moj san je bio da budem Goebels. Ako ne najuspješniji, onda izvrstan u svom poslu.

Nema nitko stil poput mene, ne znam ni tko ima moj stil. Ja sam neponovljiv kao i moj stil. 

Ja sam napola Međimurac. Baka moje supruge je iz Međimurja.

Ja znam da sam ja kriv i kad golub crkne na Jelačić placu. 

Bilo je i većih muda od tvojih. Nikoga od onih koji su loše pisali o Milanu Bandiću više nema u novinama. Bilo bi ti bolje da počneš vjerovati u Boga jer će te kazniti. Mogao bi se tu dolje poskliznuti i slomiti nogu ili bi se nekome od tvojih moglo nešto dogoditi. Možeš to sve napisati. (Novinaru Večernjeg lista Vojislavu Mazzoccu)

Nisam kopao nos, nego sam namještao tampon.


Nema komentara:

Objavi komentar