subota, 14. veljače 2015.

Jesam li ja narodni neprijatelj?

Sutra je nedjelja, i moj slobodni dan.
Nakon živahnog tjedna, isprepletenog oscilacijama emocija, erupcijama adrenalina, doživljaja "prvi put u životu" i današnjeg Valentinova, dan odmora će dobro doći.
Inače jako volim raditi za Valentinovo, oduševljavaju me ti mladi parovi, ta neka posebna atmosfera, ugođaj sreće i jako sam zadovoljan što smo popunjeni za večeras, bit će to lijepa večer puna posla, no na kraju dana osjetit će se umor.
Budući da za sutra najavljuju lijepo vrijeme, isplanirao sam otići na grob svoje majke, zapaliti svijeću, ovaj mjesec joj je godišnjica smrti, pa onda još malo prošetati, upiti sunčeve energije jer će navodno biti sunčan dan.

No ne znam da li tom šetnjom neću postati narodni neprijatelj.

Već sam pisao o tome što mislim o Kolindi, što mislim o Karamarku, što mislim o šatorašima.
Kolinda je žena koja ne preza ni pred čime zbog karijere, Karamarko je obavještajac s urođenim genima za izazivanje nereda, oboje su članovi HDZ-a (da, dobro, znam da je zatražila istupanje iz članstva, ali članstvo joj nitko ne može iščupati iz srca!), a HDZ podržava šatoraše koji su nelegalno zauzeli Savsku cestu, nelegelano napravili vatromet kad je Kolinda pobijedila, i nelegalno prijete hrvatskim državljanima.
I Kolinda je pozvala Glogoškog i Klemma na inauguruaciju. Zakonski izabrana predsjednica polovice Hrvata poziva na svoju inauguraciju ilegalce, kršitelje zakona, prijetnju javnom redu i miru. To dovoljno govori o tome tko stoji iza šatoraša, i kakvu osobu smo dobili za Predsjednicu.

No nije to sad važno, mene inauguruacija ne zanima, imam za sutra svoje planove.
No ne da mi vrag mira, pa se pitam, budući da ću biti u šetnji, bit ću viđen od raznih agenata i doušnika da ne pratim inauguraciju Kraljice Hrvata, a ako Karamarko dođe za premijera, onda bi, i po najavama Karamarka, Kolinde i HDZ-a mogao biti proglašen neRvatinom, odnosno narodnim neprijateljem!


Nema komentara:

Objavi komentar