srijeda, 12. veljače 2014.

To su poznati od Mire


Jučer sam išao rješavati dječji doplatak i dopunsko osiguranje, i uvjerio se da se nismo pomakli ni milimetar u shvaćanju posla, državnoj štednji  i ponašanju službenika koji žive na našoj grbači prema nama, mizernim radnicima, i ne vidim da u bližoj budućnosti radnici i službenici mogu imati zajedničke interese, i uvjeren sam da nijedna vlada koja dozvoljava ovakvo rasipno ponašanje službenika, nerad i snishodljiv odnos prema običnim radnicima ne smije biti ponovo izabrana, jer su očito nesposobni uvesti red, a bome i pomesti pred svojim vratima!
No krenimo redom!

Prvo sam morao otići na Zavod za zapošljavanje (u Čakovcu) po potvrde. Otkako se od početka ove godine nezaposleni više ne moraju javljati jednom mjesečno, nikog nema u redu na dva šaltera, službenice razgovaraju, jedna čita novine. Nakon što sam za minutu posla dobio zatražene potvrde, nastavile su razgovarati, a što će, vrijeme mora nekako proći, a na poslu se na žalost mora biti da se dobije uredna mjesečna državna plaća koju obezbjeđuju radnici. Nikome nije palo na pamet da sad kad više nema javljanja nema ni potrebe za dva šaltera i dvije službenice?

Zatim sam otišo na mirovinsko, iliti ga HZMO Čakovec, dođem na red, a službenica mi bez pardona kaže: "Sačekajte, idem si skuhati čaja!" Mislim, nije očito prehlađena niti bolesna, a bome nije niti vrijeme pauze, pa se pitam, kako bi moj šef reagirao da mu ja uslijed posla kažem nek čeka, jer si ja idem skuhati čaj, nema veze što nije pauza.

I na kraju odem na zdravstveno, ili službeno HZZO Čakovec. Kaže mi službenik da trebam  i osobne svih članova domaćinstva koje nisam imao kod sebe, pa odlazim natrag kući po njih i vraćam se na HZZO. Dva šaltera rade, dolazi službenica za treći šalter i odmah me poziva na njen šalter: svaka čast! I dok ona rješava moj zahtjev, dolazi neka službenica sa nekim ljudima i veli mojoj: to su moji poznati, treba im napraviti odjavu s poljoprivrednog! Službenica nastavlja obrađivati moj zahtjev, ovi ljudi čekaju sa strane, no u međuvremenu službenica sa susjednog šaltera završava sa strankom pa poziva ove ljude, oni kažu što trebaju, ona ih traži zdravstvene, oni ih izgleda nemaju, no progovara moja službenica i obavještava tu susjednu: "To su poznati od Mire!"
Što to znači: ne trebaju onda zdravstvene?

I tako, prošao sam taj dan tri šaltera u tri državne službe, i pitam se: pa jesam li ja zbog toga jer sam samo radnik zaista zadnje smeće u ovoj državi?


Nema komentara:

Objavi komentar