nedjelja, 23. veljače 2014.

Ni med cvetjem ni pravice

I tako gledam jučer dnevnik i izvještaj sa SDP-ove konvencije i skoro sam umro. Naime, žena je napravila princez kolače, pa sam ih pomalo jeo uz gledanje dnevnika, a kad je Milanović izjavio kako je nevjerojatno koliku još imaju podršku građana, tako sam se zagrcnuo da sam se skoro ugušio!
Prvo zato jer se Milanović i sam čudi kakvu podršku (navodno) još imaju, pa ili je odličan glumac ili mu lažu, pa je krivo informiran.
Jer...
Dva dana ranije zvoni mi telefon, javim se, zovu me iz SDP-a. Naime, do prije koji mjesec sam bio simpatizer SDP-a i imali su dozvolu da me kontaktiraju, šalju letke, brošure...
I tako su me i sad zvali za dozvolu da mi pošalju brošuru o tome što su napravili u protekle dvije godine i što namjeravaju u slijedeće dvije. I ja sam odbio, rekao sam ljubaznoj ženskoj osobi s druge strane da je SDP izgubio moju podršku i povjerenje, da ne želim više da me kontaktiraju i šalju reklamne materijale. Ženska osoba je izjavila da joj je žao što to čuje, pozdravili smo se i prekinuli vezu.


A moram napomenuti da sam bio strastven simpatizer, i uvijek nalazio objašnjenje i opravdanje kad bi se pojavila neka situacija koja nije baš išla u prilog SDP-u. No s vremenom sam ipak prepoznao bahatost vladajućih političara. HDZ-ovce prezirem od prije, nikad u životu nisam glasao za njih. Kosorica mi je čak jedno vrijeme dok je postala premijerka bila simpatična, no na žalost popustila je ostalim lešinarima u stranci i postala opet standarni tip HDZ-ovca.
Jedno vrijeme su mi i Laburisti bili simpatični (pripomoglo je i to što je Lesar međimurac), no kako sam već jednom rekao, ispostavilo se da znaju što neće, ali još ne znaju što hoće! HNS već odavna nema nikakvu vjerodostojnost.
Kad bi bila neka stranka mladih, kao što je stranka odakle je onaj mladi gradonačelnik Metkovića, to bi bilo dobro. Holy je osnovala ORAH,  i on je nada na političkoj sceni, mislim da bi trebao dobro proći na izborima.
Jer ljudi su očajni, podjele po svim mogućim osnovama su sve veće (istina da mi Hrvati nikad ni nismo bili nešto posebno složni), ali ja sam Međimurac, a Hrvatska je tako i tako samo do Drave (zna se koji "veliki" političar je to rekao),
Pa tako i ovaj najavljeni generalni štrajk u utorak u trajanju dva sata je valjda prilagođen maškaranom raspoloženju, jer budimo ozbiljni, koja korist od njega, odnosno od onih koji bi štrajkali?
Bilo bi vajde da štrajkaju radnici, oni koji jedini proizvode i zarađuju, da vidiš koji bi to gubici bili, možda bi onda bila neka korist od štrajka. No na žalost, radnici se ne usude štrajkati u strahu zbog gubitka posla, jer njih sindikati ne štite kao službenike, oni se nemaju pravo sindikalno organizirati kao službenici, oni nemaju prava kao službenici, oni nemaju redovite plaće kao službenici, čak ponekad pomislim da nemaju niti ustavna prava kao službenici.
I dok god su političari ove iste nesposobne lažljive face, dok god službenici misle da su bogom dani, dok god se neće počet cijeniti radnički doprinos preživljavanju svih parazita, neće biti dobra u ovoj državi.



Nema komentara:

Objavi komentar