četvrtak, 24. travnja 2014.

U 02:00 mi se sluša...

Svi već znamo da ljudski mozak funkcionira ponekad neshvatljivo, i jedna stvar svakom pojedincu može izazvati drugačiju asocijaciju.
Danas mi je kćer poslala na fejs slijedeći video i pitala me otkud joj je poznata slijedeća pjesma



I prije nego sam se sjetio odakle mi je poznata, asocirala me na svadbu. Zašto? Zato jer sam se nakon razmišljanja sjetio da je mi znamo obrađenu pod imenom "Kazačok" i često se svira na svadbama u našim krajevima.
I odmah me uhvatilo neko slavljeničko raspoloženje, baš bih volio i otići na neku dobru svadbu, dulje već nisam bio.
Pa evo i izbor par pjesama koje te dižu sa stolca i tjeraju na plesanje:




Ne može proći bez Grka Zorbe


A tu je onda i naš Pejaković sa Čergama


Tko bolje dira u dušu nego NAŠI


Vječni Zvonko Bogdan


Bez Žige normalno ne ide


Pa malo kaubojskih tunela


Znamo mi i po stranjski


Pa onda preko dalmatinskih...


...i Šokadije...


...bez problema prijelaz na sevdalinke


I ono što uvijek slijedi prva bračne noći:

Nema komentara:

Objavi komentar