petak, 18. rujna 2015.

Kome pokloniti knjigu?

O promociji prve blogerske knjige “I ja imam post”, zbirci blogerskih radova grupe blogera sa platforme bloghaera sam već pisao u dva navrata – u najavi promocije i o mojem viđenju same promocije u “Promociji iz drugog kuta”.
Zahvaljujući sponzoru NovojTV svaki bloger koji je sudjelovao u toj knjizi dobio je četiri primjerka za vlastite potrebe i uspomenu.
I tako sam jedan primjerak, onaj s potpisima ostalih blogera, sačuvao za sebe, i po primjerak su dobile moje dvije kćerke.
Dakle, ostala je još jedna, i nametnulo se pitanje kome je pokloniti.
Nemoguće je izdvojiti jednog prijatelja da mu pokloniš, a ostale zanemariti.
A htio bi da ta knjiga bude dostupna čim većem broju ljudi.
I rješenje se nametnulo samo od sebe.
Kćerke su mi spakirale još par knjiga među kojima je bilo lektire, dvije knjige Sonje Pilić, nekoliko naslova iz raznih područja, ja sam dodao još tri primjerka svoje knjige Konobari, kurve i političari, na vrh stavio taj četvrti primjerak Blogoknjige i odnio na poklon u knjižnjicu “Nikola Zrinski” u Čakovcu.
Oni su knjige prihvatili, a ja se osjećam sretnim što će zbirka blogerskih radova “I ja imam post” biti dostupna širem krugu ljudi.

Blogoknjiga u knjižnici Čakovec

Nema komentara:

Objavi komentar