utorak, 22. rujna 2015.

Otvoreno pismo narodu

Na svijetu nas ima svakakvih, kažu sto ljudi sto ćudi.
Isto tako kažu da treba biti tolerantan, saslušati tuđa mišljenja, uvažiti tuđe stavove.
Smatram da ja to i radim, i uz dobre argumente znam promijeniti mišljenje o nečemu. Ali uz dobre argumente.
Ima tako nekih ljudi koje ne volim, čak su mi i antipatični, ali ih izuzetno poštujem zbog njihove argumentirane dosljednosti.
A ima ljudi koji mi se gade, i osjećam potrebu to javno reći, jer se radi o ljudima koji imaju utjecaja na javnost.

Prva osoba na tom spisku je Kolinda Grabar Kitarović.
Ona je zapravo primjer HDZ-ove politike stavljanja na položaje ljude koji se ne razumiju u to za što su postavljeni.
I ona rečenica iz predizborne kampanje “Ako treba lupit ću šakom o stol” sada dobiva puni smisao. Jer ona, kad pogriješi ( a često griješi, prečesto) i svi joj kažu da je pogriješila, ona lupa šakom o stol i viče “ja sam predsjednica i hoću da je tako”. Na žalost, ona je i izvrsna podloga za viceve o plavušama. Ne shvaćajući svoj položaj, posao i dužnosti, zaboravivši da se zbog svoje funkcije ispisala iz HDZ-a, ona i dalje propagira slogan “HDZ uvijek u srcu”, prizivajući inkviziciju za sve koji nisu u HDZ-u.
Nema još nikoga u Hrvatskoj sa onih silnih vizitki koje je navodno skupila dok je radila u NATO savezu, u kojem je gradila karijeru na štetu Hrvatske, u koju se toliko zaklinje.
I ono najvažnije, ne stoji iza onoga što je rekla. A priča puno, i priča gluposti. A kad joj onda njezini objasne da je i opet rekla glupost, slijedeći dan jovo nanovo: nisam ja mislila to, ja sam mislila ovo. A kako često mora slijedeći dan objašnjavati što je mislila, očito ima problema sa izražavanjem.

Slijedeći na tom spisku je Karamarko. Ne shvaćam kako nema reakcija na njegovu izjavu pri potpisivanju koalicije: “Domoljubna koalicija već tri godine pobjeđuje Hrvatsku”. Čovjek otvoreno prizna da se bori protiv Hrvatske i nitko ne reagira! Možda je lapsus linguae, ali neće jezik nego istinu.
To je čovjek koji jednostavno mora izazvati strah u vama. Očito ne baš previše inteligentan, okreće se onome čemu se okreću svi tirani i diktatori: utjerivanju straha, prijetnjama, ucjenama, lažima, prizivanju nereda i zveckanju oružjem, stalno vitlajući prošlošću. Jer njega budućnost uopće ne zanima. Jer je se boji. On je naviknut i zna se snalaziti samo u mračnom srednjem vijeku, sve ostalo je crveni alarm za njega.

I kad takvi ljudi iz naftalina van vade osobe poput Hebranga, onda je jasno kako oni funkcioniraju.
Na primitivan, konzervativan, zaostao način!

Slijedeća osoba je Milanović. Ali ne zbog onoga što bi većina ljudi pomislila.
Jer Milanović je inteligentan čovjek, i zbog svoje inteligentne nadmoći naspram ovog dvojca, prilično uobražen.
Što mu čovjek ne bi toliko zamjerio da tu svoju inteligenciju koristi za dobrobit Hrvatske, a ne za ismijavanje spomenutog dvojca!
I zbog toga mi se gadi jer je imao priliku napraviti nešto, ali važnije mu je bilo bavljenje samim sobom.

Slijedeća gadost je Crkva u Hrvata. Moram napomenuti u Hrvata, jer papa Franjo izaziva moje divljenje i nadam se da će imati hrabrosti ići do kraja.
Što se Bozaniću & Co. ne sviđa. Jer i njima se više sviđa feudalizam, kad je crkva u narodu ubirala svoje desetine, ločući i žderući, istovremeno perući svekolikom puku mozak da će oni žderati i lokati na drugome svijetu.

I na kraju narode, ono najvažnije narode, gadi mi se tvoje ponašanje.
Odnosno ponašanje onog dijela, a na žalost taj dio je još u pozamašnom broju, koji žive kao ovce. Dovoljno je da im daš ovna koji će predvoditi stado, i briga njih ako će ih (i opet) odvesti u provaliju. Slijepo će ga slijediti na njegovoj stazi, ići će tom utabanom stazom iako na njoj nema više niti travke, ali ne daj Bože da promijene smjer, i odu na livade i pašnjake.
Nesposobni razmišljati svojom glavom, takvima je normalno, lijepo i simpatično da HNS bude Mamićeva prćija.
Takvima je prirodno da Barbiki viču “Naša kraljica!”.
Pa kakva kraljica ljudi, dajte skinite se sa droga!
Takvima je od životne važnosti odreći se sina jer je gay, ali ih živo zabole što je u međuvremenu preoteto ili zatvoreno još nekoliko tvornica. Jer oni razmišljaju na slijedeći način: “I neka su tvornice zatvorene, bar onaj peder neće imati gdje raditi i od čega živjeti!”
Da, tako razmišlja taj dio naroda: “Nije važno ako je meni loše, samo nek’ je njemu još i gore!”
Takvima je prirodno da mrze zbog vjere, ali se ne drže te svoje vjere!

Ne plaše mene ove izbjeglice. Svagdje ima dobrih i zlih, pa i među njima, ne plaši me različitost viđenja ove krize, ali me plaši ismijavanje humanizma kao ideje i ljudi koji ga zastupaju.

No vjerujem u ravnopravnu budućnost.
Zato jer svoju djecu odgajam da vjeruju u nju!
I vjerujem da će ona tako odgajati svoju djecu!
I njihova djeca svoju…

Sve uvijek započinje prvim korakom!
Gorkić Taradi


Nema komentara:

Objavi komentar