ponedjeljak, 17. studenoga 2014.

Medicinska sestra koja budi iz kliničke smrti

U četvrtak sam bio na nekoliko kontrolnih pregleda da se potvrdi ono što ja već znam, a to je da mi se zdravstveno stanje popravilo i da se dobro osjećam.

I tako dođem kod sestre na prijemnom šalteru, predam uputnicu i odmah krenem na obavljanje prvog pregleda. Sestra ljubazna, susretljiva, i ono što posebno upada u oči vrlo organizirana. Pregled obavljen, sve u redu i sestra me upućuje u drugu prostoriju na drugi pregled.

I odlazim u drugu prostoriju, sestra je na drugoj strani prostorije i upućuje me da sve papire ostavim na stolu i sjednem u specijalan naslonjač za tu pretragu.
Sestra mi priđe, nagne se da postavi aparat, i onda doživljavam šok!

Umalo sam se onesvijestio i skoro mi je pozlilo, i to ne zbog bolesti, nego zbog takvog, ne neugodnog zadaha, nego groznog smrada iz sestrinih ustiju, kakav ne mogu zajedno proizvesti ni kombinacija prdeža po trulim jajima, smrad krcate septičke jame i neoprane gaće nošene godinu dana!

Svima nam se ponekad može desiti neugodan zadah, ali za ovo nema pridjeva na ovom svijetu ni na jednom jeziku. To je doista bio grozan smrad koji nije bio sigurno uzrokovan samo nepranjem zubi tog jutra.

Ja sam po zanimanju konobar, pri radu dolazim u pozicije kad se naginjem nad gosta i izuzetno pazim da mi dah bude u redu, a i šef inzistira da pušači (što ja nisam već duže od dvije godine) imaju žvakaće za suzbijanje mirisa po cigaretama. I inače, bez obzira na zanimanje, ljudi obraćaju pažnju na taj detalj, no ova medicinska sestra ili ima neki ozbiljan zdravstveni problem koji ima za posljedicu taj smrad, ili se totalno zapustila, što je onda grozno jer se radi o mlađoj ženi, pa se odmah pitam ima li ona momka i je li se ikad poljubila?

No svakako pozitivna strana u svemu tome je da sigurno više neću biti bolestan od bolesti koja zahtijeva taj pregled kod dotične medicinske sestre, jer se ne želim više osjećati kao čovjek u slijedećem videu!

Nema komentara:

Objavi komentar