četvrtak, 29. svibnja 2014.

Ma daj okreni taj ringišpil u svojoj glavi

U životu treba pozitivno razmišljati, treba širiti pozitivne vibracije, ne prizivati negativne misli već živjeti vedrim životom i prepustiti se sretnim mislima!
Jer, osmijeh nam diže raspoloženje, stisak šake nas bodri!
Uz vedro raspoloženje lakše se prevladavaju životne nedaće, uz pozitivno razmišljanje lakše se rješavaju problemi.
Uz pozitivno razmišljanje lakše ćemo privući ono što želimo.
I još je jedna stvar važna u svemu tome: nemojte imati predrasude prema ljudima, prihvatite ih onakvima kakvi jesu. Kad nešto radite, nemojte odmah pomišljati na to što ćete dobiti zauzvrat.
Jednostavno, živite pozitivnu frekvenciju!
Jer, gledajući život s vedrije strane, držeći se one "Naše ja nije nepromjenjivo. Svaki dan treba ga stvarati, i braniti, izvjesne osobine odbacivati, druge stvarati." , vaša pozitivnost privlači pozitivne reakcije, kršeći pri tome zakon fizike da se + i + odbijaju, dapače, što ste pozitivniji, više pozitivnosti privlačite!

Nakon srčanog udara i otkaza uvjetovanog zdravstvenim razlozima, imao sam period kad sam se prepustio tmurnom raspoloženju.
A onda me prijatelj ( 20 godina mlađi od mene)  naučio nešto: ako je neću vjerovati u sebe, kako to mogu očekivati od drugih?


Prestao sam kukati nad svojom sudbinom i biti ispunjen crnim mislima, počeo sam se zamišljati kako ponovo radim.
I odmah na početku ove godine dobio sam posao!
Posao ne posebno težak, ali ipak uz povremena fizička naprezanja, pa mi se ponovo počelo javljati moje srce, upozoravajući me da se ipak ne trebam precjenjivati.
I onda je ponovo pozitivan stav donio svoje: u firmi koja je na lošem glasu, u firmi o kojoj govore da radnik ne vrijedi ništa, u firmi za koju kaže da šefovi uništavaju radnike, u toj firmi su mi šefovi ponudili radno mjesto gdje se neću fizički naprezati! Naravno da je toj ponudi (barem tako vjerujem, a rekao sam da treba misliti pozitivno!) doprinijela i pokazana odgovornost, ali je uzeto u obzir i zdravstveno stanje!
I kako sad da na život ne gledate sa osmijehom i sretnim mislima!

“Život je prilika – iskusi je
Život je ljepota – divi joj se
Život je san – učini ga stvarnim
Život je izazov – suoči se s njim
Život je zadatak – izvršavaj ga
Život je igra – igraj se
Život je dragocjen – njeguj ga
Život je bogatstvo – čuvaj ga
Život je ljubav – uživaj je
Život je tajna – pronikni je
Život je obećanje – ispuni ga
Život je tuga – nadiđi je
Život je himna – pjevaj je
Život je borba – prihvati je
Život je tragedija – uhvati se s njom u koštac
Život je avantura – usudi se
Život je sreća – zasluži je
Život je život – brani ga”
Majka Tereza


Nema komentara:

Objavi komentar