subota, 21. lipnja 2014.

Obilježimo obilježavanje obilježavanja (odmorimo se, zaslužili smo!)

Znate li što sve danas obilježavamo? Ne?
Pa krenimo redom.

Danas je  Hrvatski dan moždanog udara (Svjetski dan moždanog udara obilježava se 29. listopada), pa se upoznajmo s nekim mogućim uzrocima moždanog udara:


Kladili se srčani i moždani udar ko je efikasniji. Kaže srčani:
- Koji lik prvi naiđe, ja ga napadam!
Prolazi jedan momak i taman što ga je video, srčani pukne prstom i momak pade k'o pokošen.
Moždani kaže:
- Uuu, što ti je jaka fora, gledaj sad mene!
Nailazi jedna devojka, moždani pukne jednom prstima, drugi put, pa treći put i ništa. Kaže on razočarano:
- Baš sam baksuz, gde baš sad da naiđe plavuša!?


- Zašto plavuša nikada nije dobila moždani udar?
- Pa to bi bio udarac na prazno.  


Brat blizanac, srčani udar -Infarkt, kakav god da je, od srca je.


Danas je i ljetna dugodnevica (solsticij): početak duuuuuuuuuuuugog, toplog ljeta:


 Pita TV reporter Muju
koji je po njemu najbolji proizvod današnjice?
Mujo: - “Pa termos boca!”
TV reporter:- “Pa zašto?”
Mujo:- “Ovako, kad ja zimi sječem drva u šumi ulijem čaj,
a on uvijek topal cijeli dan ili kad sam ljeti na moru
ulijem pivo u termosicu, a ono hladno cijeli dan!”
TV reporter: - “Pa što vam je tu posebno?”
Mujo: - “Pa jebote, kako zna kad je ljeto, kad zima.”


Razgovaraju dva prijatelja tajkuna:
- Kamo ideš ove godine na ljetovanje?
- Žena u Pariz, sin u Indiju, a kći u Englesku.
- A ti?
- U zatvor! 



Policajac ode na ljetovanje dan prije svoje obitelji.Obećao je poslati e-mail čim se smjesti, ali umoran od puta utipka krivu adresu i e-mail stigne ženi čiji je muž tek umro. Otvorivši e-poštu,udovica doživi infarkt i kći je nađe pred otvorenim e-mailom:
"Draga,upravo sam stigao,već sam se smjestio,a tvoje stvari sam ostavio na recepciji.
Nadam se da ćeš stići još večeras i pridružiti mi se, kako bismo ponovno bili zajedno!
Voli te tvoj muž
P.S.
Ovdje je stvarno pakleno vruće."



Nema komentara:

Objavi komentar