srijeda, 11. lipnja 2014.

Društvo nastranih polagača

Kad sam rekao na poslu o čemu ću danas pisati, rekli su mi neka ne navedem u kojoj firmi radim, da ne bih imao problema, pa evo koristim onda samo anagram, isti kao i u postu Snjeguljica i sedam patuljaka, dakle radim u firmi Mrak Box. U ranijem današnjem postu ,U moralnosti nema ničeg božanskog, to je posve ljudska stvar, pisao sam o jednom lošem kolegi na poslu, jer na žalost, u svakom žitu ima kukolja. No s kakvom ekipom inače radim na poslu, pokazat će opis današnjih događanja.
Trebao sam raditi na cutteru br.3, koji je specijaliziran za kaširanje, cutter koji osim što je sam po sebi malo teži za upravljanje, ima zadatak pripremati materijal za kaširanje, pa je jedan od zahtijevnijih cuttera za raditi.
No moj kolega Robi, koji je trebao raditi na cutteru 4, je zatražio i inzistirao da se zamijenimo, da mi bude lakše, budući da mi je tek drugi dan faringitisa i temperatura mi se još pojavljuje!
Pa mi je on i kontrolirao noževe, ostali kolege: Miran, Dario i Matija su uskakivali s pomaganjem u polaganju materijala, spremanju bala, raspisivači Petra, Mrle i Matija su mi davali naloge koji su lakši za izvršiti, bez prigovaranja ostalih polagača. Majstor Kruno, moj prvi nadređeni, je dolazio povremeno raspitati se jesam li u redu,  podrška je dolazila i od dragih štrumpfeta,  one režu materijal koji mi polagači naložimo.
Sa takvom ekipom zaboravite i na stvari koje vas inače naljute, kao npr. kad se taman spremite za posao i krenete na autobus, a onda vas nazovu s posla i kažu vam da ste danas slobodni, ili još gore, dođete na posao, a oni vam kažu da odmah možete i doma, jer je manje posla pa vam se danas piše godišnji, za koji onda nakon par dana morate potpisati zahtjev kao da ste vi sami tražili taj dan godišnjega. Ili zaboravite da se približavaju godišnji odmori, i započeo je lov na vještice, odnosno, traženje grešaka da se može za kaznu ukinuti K-15, ilitiga bonus za godišnji odmor!
I uglavnom, danas je radni dan započeo ugodno u dobroj radnoj atmosferi, usprkos vrućini u pogonu jer u cijelom ostatku tvornice radi klima, samo naravno, ne kod nas, u pripremi rada!
I onda grom iz vedra neba: majstor iz druge smjene je premješten iz svoje smjene,  a kuda drugdje nego u našu, a naš majstor ide u tu smjenu!
Nije važno i nije poanta ove priče kakav je taj majstor koji dolazi, poanta je da rukovodeći ljudi i opet rade pogrešan korak, i miču čovjeka koji je svoju smjenu uspješno organizirao!
Nije važno što ovaj pogon ima veći učinak od onog u Sloveniji, Slovenci imaju veću plaću!
Nije važno što od pripreme sve kreće, bilo gdje dalje zaškripi, kriva je, naravno, priprema!
I nije važno što upravo ova, 4C smjena, ima najbolje rezultate od svih četiriju smjena, to je bila i ostala kažnjenička bojna!
Kad treba nekog kazniti, udri po 4C smjeni!
Kad treba nekog upregnuti, tu je 4C smjena!
Kad treba nekog okriviti, tu je 4C smjena!
Kad treba nekog naguziti, tu je 4C smjena!
Mi smo Društvo nastranih polagača koje prca tko kada stigne i kada mu se digne!



PS: U firmi HAIX dva šefa iz Njemačke naletjela su na dva domaća šefa kako vrijeđaju, ponižavaju i viču na radnike. Istog trenutka su ih poslali kući na hlađenje, a poslije hlađenja degradirani su u obične radnike!
Jest da je strancima na pameti samo prihod, no često niti ne znaju kako se domaći šefovi ponašaju prema radnicima, jer daj čovjeku moć, i vidjet ćeš kakav je zaista!

Nema komentara:

Objavi komentar