ponedjeljak, 12. listopada 2015.

Mjesec-dva apstinencije

I tako, pisanje knjige ide bolje (i brže) nego što sam mislio. Vjerojatno zato jer je tema kojom sam u zadnje vrijeme jako zaokupljen, a to je konobarski pogled na politiku u zadnje dvije godine, odnosno, kako sam ušao u ORaH.
Za zle jezike, ne težim tome da držim Kiklopa u ruci, dovoljno je što Nives voli da ga ima u ruci.

Kiklop za Nives

Neće ovo biti niti pranje mozga ORaH-om. Ne!

Ova knjiga ima namjenu da prikaže kako se radnik, konobar, snalazi, prvo u promatranju politike, a zatim u političkom djelovanju, prvim koracima u politici, a zatim i snalaženju u svim zamkama politike, može li se i treba li se običan čovjek, radnik baviti politikom. Jedno je sigurno, odmah se prešlo na korake, puženja nije bilo ni u jednom trenutku.
U prvoj knjizi imali smo konobare, kurve i političare.
U ovoj imamo konobare, političare i političke kurve. Naravno, pisana je gorkićizmom, kako je jedna fina gospođa nazvala moj stil pisanja, a to znači ima i humora, i ironije i sarkazma, ali ono najvažnije, pišem ono što ja mislim, a ne što bi drugi željeli da mislim.
I ako knjiga bude i gotova prije izbora, u izdavanje će ići nakon izbora, kada će biti poznati rezultati.
Oni neće ni na koji način utjecati na napisano, ali će svakako dati završnu misao.
A kako je onda politika osnova knjige, onda politike do izdavanja knjige neće biti niti na blogu niti u kolumnama.
Teme narednih dana će biti kao i prije, one svakodnevne.
Recimo, malo iz struke, ispitivanje tržišta o piću:



7 UP

Ravnopravnost među ljudima:

Udarac glavom

Glazbene recenzije:

Serenada

Ne smijemo zaobići ni naše prosvjetare, neka malo olabave u tome što je točan odgovor:

Točan odgovor

Učenje novih linux komandi (sliku sam već posvetio Ribafishu)

Linux za Ribafisha

Moram biti u korak s vremenom i naučiti od Crnog jajeta kako se to po novome računa starost djeteta

Crno jaje - nova matematika

Aktivno ću pratiti jesen i događaje u prirodi

Lovac i jelen

I dok ćemo se baviti svakodnevnim temama bez politike, pokušati ću naći sponzora za knjigu

Traži se sponzor

A ja ću i dalje misliti, dakle blogirati!

Mislim, dakle blogiram

Nema komentara:

Objavi komentar