četvrtak, 8. listopada 2015.

Uspjeh ili poraz?

Nakon objave prve knjige, najčešće pitanje koje mi je postavljeno u vezi nje je jesam li ja sada pisac?
I to u tri oblika:
– šaljivo od prijatelja i poznanika,
– znatiželjno od čitatelja,
– podrugljivo od onih koji su smatrali da su vrijedniji od jednog običnog konobara.
A ja sam uvijek odgovarao isto:
Pa vjerojatno jesam, budući da postoji Bilješka o piscu, onda i pisac. A autor definitivno jesam!

A od objave prve knjige, promijenile su se neke stvari u mom životu.
Počeo sam još više pisati na blogu, a nekako je i taj moj blog postajao sve čitaniji.
Počelo mi se pričinjavati da mi se nekako veći broj ljudi blagonaklono nasmiješi, da im u očima zaiskri pogled prepoznavanja.
A to pričinjavanje se pretvorilo u spoznaju kad su mi ljudi počeli prilaziti sa pitanjem:
Jeste li Vi onaj…? ili Vi ste pisali o onome…?
 
No paralelno sa time počele su stizati i uvredljive poruke, ponižavajući me i prozivajući da što si to jedan konobar umišlja, što bih ja to mogao reći, kako mi je uopće palo na pamet da sam sposoban nešto reći, napisati. Pa imam samo srednju školu!

Posljedica toga je bila da sam postao još aktivniji, otvoreniji, kritičniji, unosio u pisanje još više ironije, ponekad na granici sarkazma.
I postao sam politički angažiraniji.
Izabran, uz dosta poklopljenih elemenata, u Gradski forum ORaH-a Čakovec, počeo sam se baviti politikom, učiti o politici, stjecati nove prijatelje i neprijatelje, unutar i izvan stranke.
No počeo sam davati i svoj konkretan doprinos onima kojima je trebala pomoć, i cijelo to vrijeme sam uspješno odvajao posao od privatnog i političkog života.

Da moj blog i moje kolumne nisu ostale nezamijećene, počeo sam se uvjeravati svakog dana.
A da je napisano bilo ne samo pročitano, nego i pogodak u sridu, dokazivali su sve jača vrijeđanja i ponižavajući komentari onih koje sam se dotakao kritički u kolumni.

A sad nam dolaze parlamentarni izbori, prepucavanja ne da su počela, nego su već ušla u treću fazu, i među strankama, i unutar stranaka.
Jučer smo u Čakovcu imali sastanak ORaH-a na kojem su predstavljene liste za predstojeće izbore, posebno za III. izbornu jedinicu. I saznam da sam ja prva rezerva za izbor zastupnika u Sabor.
I kako se Krleža obračunao sa njima, došlo je vrijeme i da se ja obračunam sa samim sobom, sumiram protekle dvije godine, prisjetim svih događanja, priča i pričica i odgovorim sam sebi: je li to USPJEH ili PORAZ?
Uspjeh ili poraz?

PS: upravo ste pročitali uvod u novu knjigu radnog naslova Kako je konobar zajebao koncepciju

Nema komentara:

Objavi komentar