ponedjeljak, 8. prosinca 2014.

Osjećam se tako seksi


Imam 50 godina, imam i pokoji kilogram viška što se odražava na mom malo zaobljenom trbuščiću, nisam nešto visok, a bome mi ni mišići na rukama nisu nešto posebno, na tjemenu se pokazuju tragovi ćelavosti, nemam čak ni para, ali se osjećam tako seksi!

Kažu da sam nebitan, a udvaraju mi!
Kažu da sam mali, ali njima veličina svejedno odgovara!
Kažu da nemam šanse, a oni se upucavaju meni!
Kažu da sam kratkog vijeka, a rok upotrebe neograničen!
Kažu da sam nepoznat, a mediji bruje o meni!
Kažu da trabunjam, a prepisuju od mene!
Kažu da sam spreman podati se, a nemaju hrabrosti prići mi!
Kažu da nisam zdrav, a oni boluju od senilnosti i grčeva!
Kažu da slabo razumijevam, a oni ne shvaćaju da NE znači NE, iako oni stalno u toj svojoj glavici koja teško shvaća (zapravo nikako ne shvaća) sebi govore da NE znači DA. A to je silovanje!

Govore kako su jaki i snažni, a nemaju hrabrosti prići mi, već mi šalju ljubavne poruke preko medija!
Govore da su napredni, a žele preko skrbnika dogovoriti brak!
Govore da su odvažni, a ne usude se sami ni prijeći cestu!
Mislili su da im je 21 sretan broj, no njihov broj je čista jedinica, i pali su godinu!

I zato, dragi Maras, nemoj da me smaraš, a ti Puhovski, otpuši!

NE-tvoj seksi, ponosni član
 

Nema komentara:

Objavi komentar