utorak, 16. prosinca 2014.

Top lista optimista - zaključna lista

2014. nam se približava kraju (konačno!), pa pogledajmo zaključno stanje na našoj top listi:

1 - Prvo mjesto apsolutno zauzima dragi nam Tomislav Karamarko s pjesmom "Ja sam šef" (Novi fosili), s naglaskom na stihove

Muškarčina sam prava
Smije mi se brk
Samo trepnem okom
Oni svi u trk

Ja sam šef
Uuuu on je šef
Ja sam še-e-ef
Alo šefe ti si šef
Pravedan i strog
BATINA I BOG

2 - Na drugo mjesto nezaustavljivo se probila Kolinda Grabar Kitarović uz veliki hit "Lupi petama" (Prljavo kazalište) uz ipak malu promjenu stihova

Lupi rukama, reci evo sve za Hrvatsku
Pokloni zastavu i pusti suzu neku iskrenu
O Bože čuvaj ti naše golubove i sirotinju
Jer bogati se i onako za sebe pobrinu

3 - Treće mjesto je potezom godine zauzeo Siniša Varga koji nije htio učiti na tuđim greškama i pjesmom "Kad u vojsku pođem ja" (Pro Arte) koji su za ovu priliku napravili posebnu obradu

Kad na skijanje pođem ja
Cijelo selo će znati
I svi će sa mnom pjevati
A šofer će da me prati

4 - Na četvrto mjesto, odlukom Ustavnog suda Republike Hrvatske, pala je Željka Markić, sa stihovima Tina Ujevića (u izvedbi Rade Šerbedžije) "Pobratimstvo lica u svemiru":

Strašno je ovo reći u uho oholosti,
no vrlo srećno za očajničku sreću,
da svi smo isti u zloći i radosti,
i da nam breme kobi počiva na pleću.

5 - Velik pad i za Zorana Milanovića koji je završio na petom mjestu uz pjesmu "Dan kad sam ostao sam" (KUD IDIJOTI)

Gdje su svi ti ljudi, gdje li su samo otišli
Zašto se od mene kriju, ma gdje su nestali
Gdje su svi ti ljudi, zar su svi popizdili
Da li se od sebe kriju ili su nestali
Ma šta je sad?

6 - Na šestom mjestu ministar koji sa putrom radi frizuru, Siniša Hajdaš Dončić i veliki hit "Zagorci smo od rođenja" (Dreletronic)

Pada noć, odlazim ti ja,
hude sam se najel bažulja,
neki nori vjetar sreće
po gaćama se premeće,
morti kakvu luknju najde on,
hajdemo gume ćelave ,
čakaju nas ceste zagorske!

7 - Sedmo mjesto čvrsti drži najveći vjernik u Hrvata, ministar Vedran Mornar s pjesmom "Ima jedna duga cesta" ( Duhovna)

Ima jedna duga cesta, koja vodi sve do raja;
to je cesta, cesta mira, cesta mira i ljubavi!

8 - Na osmom mjestu već ustaljeno najoptimističniji ministar Branko Grčić
s pjesmom "Kad porasteš sine" (Tereza Kesovija) i stihovima

Brojim svaki uzdah, nad
njim bdijem svaku noc,
ali jednom za tim ce
zvukom, BDP moj poć

9 - Deveto mjesto dijele Zdravko Mamić i Davor Šuker, uz pjesmu "Ti si mi u mislima" (Dino Dvornik) i međusobno si pjevaju

Ti, ti si mi u mislima
ti, ti si mi u grudima
jos ploviš mi u žilama
ja sam čovjek tvoj

10 - A na desetom mjestu sam ja osobno, jer ja sam optimista i ovo je top lista optimista, nadam se da će moj optimizam i dalje rasti, a sam sebi dodjeljujem hit moje omiljene pjevačice Josipe Lisac "Ti si genije":

Ti si genije, čudo prirode
ti sve na svijetu znaš
i majstor si za sve
ti si genije kojeg volim ja
čudo ovog stoljeća
moj supermen iz sna

Nema komentara:

Objavi komentar