srijeda, 31. prosinca 2014.

Sreća je vrlina - ne njena nagrada

1 je sat i 5 minuta, dana 31. prosinca 2014. godine, i nikad nećete pogoditi sa čim sam upravo završio - sa plaćanjem čekova. Plaćeni su apsolutno svi čekovi, sve režije koje sam još imao za platiti u 2014. godini, i 2015. ću započeti bez dugova i bez zaostataka.
I to me čini jako sretnim. A sretan sam jer ću godinu završiti na najbolji mogući način, zaposlen na poslu koji volim, radim s ekipom koja shvaća i prihvaća moje freak stanje, plaćene su sve obaveze, kćerke su dobre i ovako i u školi/faksu.
A sutra navečer idem raditi za doček. Nekome bi to bio teret, meni će to biti ugodno s korisnim, jer ne idem odraditi doček, idem raditi doček i zabaviti se.
A kad to završi, tjedan dana odmora, pa tjedan dana glumljenja rada, pa onda tek početak rada u 2015.
I kad sve skupa zbrojite što se sve ove godine izdogađalo, rezultat je pozitivan i ja sam sretan čovjek.
Znam da mnogi ovu godinu neće završiti sretni kao ja, mogu im samo reći nek ne posustanu, nisam ni ja, i isplatilo se!
I zato pozdrav tebi 2014., hvala ti na svemu, jer sve što se dogodilo vodilo je ovom sretnom završetku, a ti, 2015., dočekujem te širokih ruku!




I za kraj, nekoliko mudrih (i manje mudrih) izreka o sreći:

- Sreća u ovome životu ovisi manje o tome što nam se događa,
a više o načinu na koji to prihvaćamo. E. Hubbard



- Čudno je kako je malo potrebno da budemo sretni, i jos čudnije: kako često nam baš to malo nedostaje! Ivo Andrić



- Onanija je samo način da svoju sreću uzmemo u vlastite ruke.



- Sreća nije mjesto prema kojem putujemo, nego način putovanja. Taso



- Sreća je poput poljupca. Moraš je podijeliti sa nekim da bi uživao u njoj. Bernard Meltzer

Nema komentara:

Objavi komentar